2021/07/29

ازاي تأمن مستقبل أولادك

 - (محسن) إنتَ كنت بتاخذ كام في شركة الحلويات؟


= ليه ؟


- يعني ... بسأل .


= يعني كله كله ، المرتب بالمكافآت بالحوافز، حوالي 650 جنيه .


- و مكافأة نهاية الخدمة كام 


= مش حتفرق يا (فتحي) أنا إتعودت أعيش بأي حاجة .


- اما تكبر و ولادك تكبر اكيد عايز تأمن مستقبلهم 


= اعمل ايه طيب 


- أيوه. إعمل وثيقة تأمين نازلة جديدة من شركة قناة السويس للتأمينات الحياة و باقساط تبدأ من ١٠٠ ج َ و طريقة الدفع سهلة و ممكن تتدفع شعري و ربع سنوي و نصف سنوي و سنوي 


= الموضوع ده مفهوش حرمانية يا فتحي 

لا يا محسن دار الإفتاء نفسه اجازه لان الأرباح مش ثابتة كل سنة و ببتدخل في حاجات كثير 


- مافيش فايدة فيك يا محسن .. مافيش فايدة فيك. هو علشان عائدها كبير تبقى حرام ده امان و حماية و استثمار 

اختار برنامج حماية و استثمار من احسن البرامج و ممكن تتدخل سحب اربع مرات في السنة و ممكن تكسب قيمة الوثيقة و تبقى سارية برده 


= فتحي؛ إتعاقد ازاي 


- بصورة البطاقة الشخصية و تملئي الابليكشن و تتدفع ٣ شهور و الكول سنتر حياكد على البيانات 


= طيب فيه حد بيتابع معايا في التحصيل كل شهر 


- إوعى تفتكر اني باضحك عليك عندنا محصلين و عندنا فوري و كمان إدارة التخطيط المالي بتابع معاك كل شهر و بتنبهك بشكل الكترونى على رقم الواتس و يبلغك على مدار الشهر 

 .. أنا مش عاوز حاجة منك .. أنا جاي أخدم واحد صاحبي و بس.. 


= طب فين الابليكشن امضيه يا فتحي 


= بالأمر يا فتحي ؟!😂😂😂😂


- بالأمر يا محسن ! 😂😂😂😂.


ابعت على الخاص يا محسن. نتابع معاك

01024701766

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق