- (محسن) إنتَ كنت بتاخذ كام في شركة الحلويات؟
= ليه ؟
- يعني ... بسأل .
= يعني كله كله ، المرتب بالمكافآت بالحوافز، حوالي 650 جنيه .
- و مكافأة نهاية الخدمة كام
= مش حتفرق يا (فتحي) أنا إتعودت أعيش بأي حاجة .
- اما تكبر و ولادك تكبر اكيد عايز تأمن مستقبلهم
= اعمل ايه طيب
- أيوه. إعمل وثيقة تأمين نازلة جديدة من شركة قناة السويس للتأمينات الحياة و باقساط تبدأ من ١٠٠ ج َ و طريقة الدفع سهلة و ممكن تتدفع شعري و ربع سنوي و نصف سنوي و سنوي
= الموضوع ده مفهوش حرمانية يا فتحي
لا يا محسن دار الإفتاء نفسه اجازه لان الأرباح مش ثابتة كل سنة و ببتدخل في حاجات كثير
- مافيش فايدة فيك يا محسن .. مافيش فايدة فيك. هو علشان عائدها كبير تبقى حرام ده امان و حماية و استثمار
اختار برنامج حماية و استثمار من احسن البرامج و ممكن تتدخل سحب اربع مرات في السنة و ممكن تكسب قيمة الوثيقة و تبقى سارية برده
= فتحي؛ إتعاقد ازاي
- بصورة البطاقة الشخصية و تملئي الابليكشن و تتدفع ٣ شهور و الكول سنتر حياكد على البيانات
= طيب فيه حد بيتابع معايا في التحصيل كل شهر
- إوعى تفتكر اني باضحك عليك عندنا محصلين و عندنا فوري و كمان إدارة التخطيط المالي بتابع معاك كل شهر و بتنبهك بشكل الكترونى على رقم الواتس و يبلغك على مدار الشهر
.. أنا مش عاوز حاجة منك .. أنا جاي أخدم واحد صاحبي و بس..
= طب فين الابليكشن امضيه يا فتحي
= بالأمر يا فتحي ؟!😂😂😂😂
- بالأمر يا محسن ! 😂😂😂😂.
ابعت على الخاص يا محسن. نتابع معاك
01024701766
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق